Aankomend Evenement

Stichting N.U.N.C. presenteert

DE AVOND VAN DE FILMMUZIEK

Op woensdag 22 februari, donderdag 23 februari en vrijdag 24 februari 2017 organiseert Stichting N.U.N.C. de vierde editie van De Avond van de Filmmuziek. Het is een feestelijk opgetuigde avond waarin louter klassieke filmmuziek wordt uitgevoerd door het Metropole Orkest in het Koninklijk Concertgebouw te Amsterdam. Deze avond van… is een jaarlijks terugkerend evenement. Dit keer is het De Avond van de Filmmuziek en in de toekomst zal De Avond van… andere thema’s centraal stellen. Het doel is om klassieke muziek qua imago in de belevingswereld van jonge mensen te plaatsen. Bekende gastsprekers worden uitgenodigd om de stukken te introduceren en om de componist en de film kort te duiden. De Avond zal op een vernieuwende, multimediale wijze gepresenteerd worden met behulp van de nieuwste gadgets en digitale mogelijkheden.

stichting-nunc-logo

Het zal een spectaculaire avond worden, waar BN’ers, jonge volwassenen en young professionals zullen genieten van fantastische klassieke muziek, filmbeelden en uiteraard de nodige drankjes en hapjes. Na afloop van het programma zal iedere aanwezige zich kunnen uitleven op een uitgebreide borrel om de avond feestelijk af te kunnen sluiten.

Voor meer informatie, zie avondvandefilmmuziek.nl